fredag 3. september 2010

Det blå..


På denne kofferten står det "Paddington" så den har nok vært med British Railways og reist en gang. Jeg har blå ytterdører så da jeg fant denne måtte den bli med hjem til meg:) Bak til høyre ser dere en list. På den er det rester av gamle gamle aviser. Dette ble funnet oppklistret på veggene under restaureringen. De brukte alt mulig som isolasjon i gamledager. Vi fant mose, leire, aviser fra fra 1800- og 1900-tallet, plater, plank, og gjerne 6 tapetsorter på toppen:)

6 kommentarer:

  1. Ja...hva brukte de ikke før:)stilig koffert...
    ha en kos kos kveld...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Så stilig den kofferten var! Herlig blåfarge, artig at du også har blå dør, passet jo utmerket da. Det skrivebordet under var helt nydelig. Vakkert med skuffen i. Og flott dekorert! Skjønne bilder, Frøken Jæger! Hilsen fra Husfrua.

    SvarSlett
  3. Heisann :-)

    Åååå jeg er så glad for at du begynte å blogge, slik at vi får ta del i alle dine skatter og historier. :-) Du har et så nydelig hjem og mange koselige ting . I LOVE IT!!!!! (men det har du kanskje skjønt?...erh...eller??....) Ja, også er du jo bare superherlig i tillegg da! Husk at vi setter STOR pris på deg her i blogglandia :-)

    Klem klem W

    (Psst! God helg da :-) )

    SvarSlett
  4. Vakker koffert! Igjen! :)

    Ha ein fin kveld,
    og god helg!

    Klem E :)

    SvarSlett
  5. Flott! =) Smiler for meg selv her. Knallfin!

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett