torsdag 14. april 2011

Vurderes solgt


 Vurderer å selge denne sittegruppen. Noen av båndene som skjuler naglene er løse. Trekket har en herlig cremefarge.

For detaljer sjekk det tidligere innlegget mitt om møbelementet.

Utdrag av kommentar fra Mäster Henrik : "badkarssoffan" och de två "bergérena" är i gustaviansk stil, eller louis XVI stil som ju är den franska motsvarigheten. Tycker dom har lite "franskt" över sig..
likaså de fyra stolarna som känns nyrokoko-aktiga.
Hade jag haft dom i min ägo hade jag definitivt skrapat fram den underliggande turkosa färgen som verkar härligt charmig och spännande.. 

Jeg selger denne  sittegruppen samlet, sofaen, bordet og de to gustavianske stolene(bergérena) for 
8900 kr















Har også 3-4 stoler som er i nyrokokko-stil. Disse kan jeg eventuelt selge separat for 1000 kr stykket.




Jeg har lenge elsket disse møblene, men nå har jeg behov for en pause fra dem og har dessverre ikke et lager som kan romme alt sammen. Tenker å beholde en stol eller to. Hvis det er noen som er interessert så gi en lyd. 

 Nå skal jeg lage en annonse på Finn.no

:)

Vemodig... men sikkert lurt.


7 kommentarer:

  1. Møblene er nydelige! Håper at noe andre kan elske dem. Kjenner at det er med vemod jeg ser til salgs....Men tid for nye omgivelser for et unikt og vakkert møblement.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Skikkelig effektivt!
    Møblene er utrolig fine og spesielle, men jeg tror du trenger plassen. Det ble liksom litt trangt der inne..

    Nå er det bare å krysse fingrene for at den rette kjøperen dukker opp og at du ikke angrer etterpå:)

    SvarSlett
  3. Åh det måste göra ont att sälja dem...minns när du visade dem, jag blev tagen då och blir tagen nu. Hoppas inte du ångrar dig sen...
    Trevlig helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Nydelige møbler! Men jeg er sikker på at de vil ta seg godt ut hjemme hos noen andre som kan bli like glad i de:) Og du finner nok på noe nytt som blir enda bedre tenker jeg!

    SvarSlett
  5. Lekre møbler! Skulle gjerne ha hatt råd til å kjøpe de :)
    Ønsker deg og dine en riktig god påske :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Møblene er kjempe nydelig. Har sett på annonsen på finn, men har ikke penger nok. Skulle gjerne hatt dem..
    Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  7. For noen flotte møbler! Skulle gjerne hatt et sted de passet inn!
    Nydelig hjem du har. Kan sitte i det uendelige og beundre alle detaljer og alt det flotte du viser;o)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett